• Ako mam usporiadanu policku

    Takze ahojte ;-)
    Som tu po trochu dlhsej dobe, ale to nevadiiii.
    Mala som toho trosku vela :-I  aleuz som tu. Tento blog bude o tom, ako mam usporiadanu policku v izbe.

    Mnohi z vas iste poznaju ten pocit ked uz chcete zmenu. Ja napriklad mam taky pocit kazdy mesiac. Cize skorokazy mesiac si v svojej izbe usporiadavam veci inak. Aj teraz to tak bolo a rozhidla som sa, ze sas vami o tieto moje napady podelim.

    Takze dnes vam ukazem ako mam usporiadane veci v policke.
    VYZERA TO ASI TAKTO

    Ako mozete vidiet vyrazny prvok na policke tvoria knihy. Zvolila som si ich preto, lebo podla mna to pekne vyzneje,je to take pekne farebe a navyse ked si chcem nieco precitat tak si nemusim vyberat knihu z neviem kade ale ju mam pekne tam na policke.

    Dalsim zaujimavim prvkom su sviecky. Sviecky tvoria taku pokojnu atmosfetu tak preto som ich dala tam. Doplnila som ich farebnymi sklenenymi dozami. 

    Potom tam este mam taky maly obrazok.Nevidno ho velmi dobre ale je tam napisane KEEP CALM AND LOVE PARIS akoze zachivaj pokoj a miluj Pariz. Dalej tam mam vonavku a krem na ruky. 
    TAK TO BOLO NA DNES VSETKO. COSKORO BUDE DALSI PRISPEVOK. 
    Nezabudni si ma pridat na:







  • 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára

    GET A FREE QUOTE NOW

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

    Používa službu Blogger.
    ADDRESS

    4759, NY 10011 Abia Martin Drive, Huston

    EMAIL

    contact-support@mail.com
    another@mail.com

    TELEPHONE

    +201 478 9800
    +501 478 9800

    MOBILE

    0177 7536213 44,
    017 775362 13